MPS Prewise on digitaalisen oppimisen ja muutosten jalkauttamisen asiantuntija. Verkko-oppimisen edelläkävijänä toteutamme asiakkaillemme digitaalisia kokonaisratkaisuja osaamisen kehittämiseen ja ylläpitoon. Tarjoamme sekä pedagogisen osaamisen verkkosisältöihin että yrityskäyttöön suunnitellun tehokkaan ja räätälöitävän teknologian. MPS Prewise on osa MPS-Yhtiöitä, joissa työskentelee lähes 200 asiantuntijaa Suomessa ja kansainvälisesti. Tutustu tarkemmin MPS Prewiseen tästä.

Sykkiikö sydämesi asiakaskokemukselle ja sen kehittämiselle? Innostutko arvon tuottamisesta asiakkaille? Oletko kotonasi digitaalisissa ympäristöissä ja kiinnostunut teknologian tuomista hyödyistä asiakkaille? Jos vastasit kyllä, tämä on rooli sinulle!

Etsimme MPS Prewiseen

Customer Success Manageria

vastaamaan jatkuvien palveluidemme asiakkaiden tyytyväisyydestä ja pysyvyydestä sekä asiakkuuksien kasvusta. Rakennat luottamuksellinen suhteen asiakkaisiin ja varmistat, että he saavat liiketoimintaansa parhaan mahdollisen hyödyn teknologian käytöstä. Vastaat SaaS-pohjaisten verkko-oppisen palveluiden käyttöönotosta ja ohjeistat ja koulutat asiakkaat palvelun käyttöön. Tuet asiakasta palvelun hyötyjen käyttöön saamisessa ja seuraat proaktiivisesti asiakkuuksien tilaa ja kehitystä. Osaat tunnistaa asiakasviestinnästä ja palveluiden käyttödatasta kasvumahdollisuuksia ja uskallat ketterästi kokeilla uutta. Toimit tiiviissä yhteistyössä koko organisaatiomme kanssa, ja viestit aktiivisesti ja systemaattisesti asiakaspalautetta teknologia- ja tuotekehitykselle. Toimit pienen Customer Success -tiimin esimiehenä.

Asiakastyö luonnollisesti edellyttää erinomaisia vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja. Sinulla on vankkaa kokemusta asiakaspalvelu- tai myyntitehtävistä ja nautit asiakasrajapinnassa toimimisesta. Hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja kommunikoit vakuuttavasti ja selkeästi. Aikaisempi kokemus digitaalisista palveluista ja Saas-liiketoiminnasta on etu. Suhtaudut uteliaisuudella uusiin asioihin ja olet kehittämishakuinen. Suomen kielen lisäksi tehtävä edellyttää vahvaa englannin kielen taitoa.

Kuten sloganimme sen sanoo: Because companies are made up of people™. Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen työn inspiroivassa ja ammattitaitoisessa työyhteisössä digitaalisten ratkaisujen parissa. Alan johtavassa ja laaja-alaisimmassa asiantuntijaorganisaatiossa sinulla on mahdollisuudet vaikuttaa oman työsi sisältöön ja ammatilliseen kasvuusi. Saat työsi tueksi ammattilaisten tiimin sekä modernit menetelmät ja työkalut. Työtoverisi ovat Maailman Parasta Seuraa ja olemme ylpeitä laajasta ja maineikkaasta asiakaskunnastamme.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antavat MPS Prewisen Kimmo Tuovinen ma 16.9. klo 13–14, puh. 040 568 8996, ja Anna Heiliö 18.9. klo 9–10, puh. 040 527 5916. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si hakupainikkeen kautta 23.9.2019 mennessä.