Löydä uusi innostus!

Kaipaatko uutta kipinää työelämääsi? Tilaa uutiskirjeemme niin saat ensimmäiset vinkit sähköpostiisi jo tänään.

Kun tilaan uutiskirjeen, hyväksyn samalla Lifeworksin käyttöehdot ja tietosuojalausekkeen.

Johtaja — asiakkaat ja palvelut

Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva

Suomi, Pirkanmaa


Turvassa on tarjolla uusi ja merkityksellinen tehtävä johtajalle, joka haluaa olla eturintamassa kehittämässä vakuutusalan parasta palvelua entistäkin paremmaksi. Tässä tehtävässä vastaat Turvan uudesta asiakkaat ja palvelut liiketoiminta-alueesta, jonka vastuulla on Turvan digitaalisen liiketoiminnan ja prosessien kehittäminen sekä asiakaspalveluprosessien toimiminen sekä etujoukkojen onnistumisen varmistaminen.  Olet kokenut liiketoiminnan ja palvelujen kehittäjä sekä erinomainen ihmisten johtaja. Työssäsi sinua motivoi jatkuva kehittyminen, yhdessä onnistuminen ja odotusten ylittäminen.

Mistä vastaat

  • Vastuualueesi menestyksen mahdollistavista turvalaisista yksikössä, jossa työskentelee suuri osa Turvan henkilöstöstä. Tavoitteenamme on olla alan paras työpaikka parhaille työntekijöille. Johtamisellasi mahdollistat johtotiimisi kanssa tämän.
  • Asiakaspalvelun sujuvuudesta, jatkuvasta parantamisesta, riskien hallinnasta, budjetoinnista, resursoinnista ja vastuualueesi prosesseista (asiakaspalvelu, digipalvelut, palvelukanavat ja palvelupolut) sekä raportoinnista
  • Turvan kontaktivirtojen hallinnasta
  • Vastuualueen kehityshankkeiden kokonaisuudesta

Mitä me tarjoamme

  • Uuden tehtävän johtoryhmässämme, jossa pääset näköalapaikalta varmistamaan, että Turva on alan paras yhtiö myös jatkossa.
  • Alan parhaat asiakaspalvelun ammattilaiset, joilla on vahva kasvun asenne
  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän, jossa pääset vaikuttamaan tulevaisuuden Turvan palvelukokonaisuuteen
  • Vakavaraisen ja kehityskykyisen suomalaisen keskinäisen vakuutusyhtiön, joka vakuuttaa jo nyt yli miljoona suomalaista
  • Mutkattoman ja vastuullisen yrityskulttuurin, jossa panostetaan aidosti oppimiseen ja yhdessä onnistumiseen
  • Alan tutkitusti tyytyväisimmät asiakkaat sekä parhaaksi koetun työpaikan. Lue lisää Turvasta työnantajana täältä: https://www.turva.fi/turva-yrityksena/toihin-turvaan/

Sinulta toivomme

  • Laajaa kokemusta palveluiden ja ihmisten johtamisesta, erityisesti digitaalisten palvelukokonaisuuksien osalta
  • Näyttöä onnistuneesta asiakaspalvelun ja asiakaskokemuksen johtamisesta
  • Näkemystä tulevaisuuden teknologioiden mahdollisuuksista ja kokemusta laajojen kehityshankkeiden läpiviennistä
  • Vahvaa asiakas- prosessi- ja liiketoimintalähtöistä ajattelutapaa
  • Näyttöjä esihenkilönä onnistumisesta ja verkostojen johtamisesta
  • Erinomaisia vuorovaikutus-, viestintä- ja neuvottelutaitoja
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja hyvää englannin kielen taitoa

Jäikö joku mietityttämään?

Haluaisimme kuulla sinusta lisää! Lisätietoja tehtävästä sinulle antavat 20.5. klo 16–17 ja 23.5. klo 13–14 Turvan toimitusjohtaja Ville Raunio, puh. 040 530 3303 sekä myös muina aikoina MPS-konsultit Harri Viitanen puh. 040 719 9411 ja Jarkko Sipiläinen puh. 040 700 8161.

Tule mukaan Suomen parhaiten palvelevaan joukkoon!

Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan CV:si hakemuspainikkeen kautta viimeistään 28.5.2024 mennessä.

Tehtäväsi sijainti on Turvan pääkonttorissa Tampereella, mutta meillä voi osaksi työskennellä myös etänä tai toisesta toimipisteestä käsin. Tehtävään alustavasti valitun henkilön luottotiedot tarkistetaan ja henkilön tulee esittää todistus huumausainetestistä ennen lopullista valintapäätöstä.


Sijainti: Järvensivuntie 3, Tampere