1. Meistä

1.1. Mikä Lifeworks on?

Lifeworks on kokonaisvaltaisia urasuunnittelu- ja oman osaamisen kehittämisen palveluita tarjoava yritys. Meiltä löytyy sekä itsenäisesti käytettäviä digitaalisia urasuunnittelun työkaluja että henkilökohtaista uracoachausta monipuolisen ammatillisen taustan omaavien coachien kanssa.

Lisätietoa palveluistamme löydät täällä.

1.2. Ketkä ovat Lifeworksin takana?

Lifeworks on MPS-Yhtiöiden ensimmäinen yksityishenkilöille suunnattu urapalvelukokonaisuus. MPS on palvellut yrityksiä henkilöarviointi-, rekrytointi-, uudelleensijoitus- ja valmennustarpeissa yli 40 vuotta ja ollut alansa uranuurtaja koko toimintahistoriansa ajan.

Tutustu Lifeworksiin tarkemmin täällä.

1.3 Minkälaisia coacheja Lifeworksilla on?

Meidän coacheilla on erittäin monipuolista ammatillista osaamista ja erilaisia koulutustaustoja, mikä takaa sen, että voimme suositella asiakkaillemme juuri heidän tilanteeseensa sopivaa coachia. Käytössämme on lähes 50 rekrytoinnin ammattilaista; joista 20 on koulutukseltaan psykologeja ja 27 on ACC-sertifioituja business coacheja.

2. Yleiset

2.1 Mistä tiedän, mikä palvelu on minulle sopivin?

Tämä riippuu hyvin paljon sinun tilanteestasi ja tarpeestasi. Olemme pyrkineet avaamaan palveluidemme sisältöä mahdollisimman yksityiskohtaisesti ’Palvelut’ –sivullamme ja suosittelemmekin tutustumaan näihin kuvauksiin huolellisesti. Voit tarvittaessa olla myös yhteydessä meihin lifeworks(at)lifeworks.fi ja me autamme sinua oikean palvelun valinnassa. Ostaneille asiakkaille lähetämme aina tarvekyselyn, joka auttaa meitä vielä ostotapahtumankin jälkeen varmistamaan, että saat juuri sinulle sopivan palvelukokonaisuuden ja coachin.

2.2 Huomasin sivustolla virheen, mihin voin ilmoittaa siitä?

Kiitos tarkkaavaisuudestasi! Lähetäthän kaikki huomiot ja kommentit meille osoitteeseen lifeworks(at)lifeworks.fi.

2.3 Haluaisin antaa palautetta Lifeworksille, kuinka voin tehdä sen?

Otamme kaiken palautteen mielellämme vastaan osoitteessa lifeworks(at)lifeworks.fi. Voit halutessasi jättää meille sähköpostilla soittopyynnön, niin voimme olla sinuun yhteydessä tarkemman palautteen keräämiseksi.

3. Uracoachaus

3.1 Miten coachausprosessi etenee?

  1. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ostosta sekä linkin tarvekyselyymme.
  2. Kerro meille tarvekyselyssä toiveesi ja tarpeesi uracoachauksen suhteen. Täytä lomake mahdollisimman tarkasti. Voit myös kertoa toiveesi coachin suhteen.
  3. Ehdotamme sinulle tarpeisiisi ja aikatauluusi sopivaa coachia sekä ensimmäistä tapaamisaikaa sähköpostitse.
  4. Vahvistamme ensimmäisen tapaamisajankohdan ja lähetämme sinulle sähköpostitse tarkemmat ohjeet uracoachaukseen liittyen.
  5. Uracoachausmatkasi alkaa (ensimmäisen) tapaamisen myötä, livenä tai etänä.

3.2 Milloin voin odottaa kuulevani coachauksen ajankohdasta?

Ostettuasi palvelun, olemme yhteydessä sinuun 1-2 työpäivän aikana. Tarkennamme tilanteesi ja coachaustarpeesi ja ehdotamme sinulle sopivinta coachia ja coachausajankohtaa.

3.3 En ole aiemmin työskennellyt coachin kanssa – mitä voin odottaa?

Valitsit minkä palvelumme tahansa, voit luottaa siihen, että meiltä saat aina henkilökohtaista, juuri sinun tilanteeseesi sopivaa coachausta ammattitaitoisilta coacheiltamme. Lähestymistapamme vaihtelevat sen mukaan, mitkä ovat sinun suurimmat haasteet urallasi. Yleisesti ottaen voit odottaa ajatuksia herättäviä kysymyksiä, erilaisia tehtäviä, konkreettisia työkaluja sekä suoraa palautetta. On hyvä muistaa myös, että mitä valmistautuneempana tulet coachaukseen, sitä enemmän saat sessiosta irti. Ole myös valmis tekemään erilaisia kotitehtäviä coachauksen jälkeen.

3.4 Miten voisin päästä Lifeworks-coachiksi?

Onko sinulla kokemusta uravalmennuksen, rekrytoinnin ja/tai psykologian parissa? Lähetä CV:si ja lyhyt esittelyviesti meille osoitteeseen lifeworks(at)lifeworks.fi. Haemme kasvavaan joukkoomme lisää kykyjä.

4. Onnistujan urapalvelu

4.1 Miten pääsen kirjautumaan Onnistujan urapalveluun?

Pääset kirjautumaan Onnistujan urapalveluun täällä.

1) Klikkaa turkoosia laatikkoa ”Kirjaudu sisään”.
2) Kirjaudu olemassa olevilla Lifeworks-tunnuksillasi.
3) Pääset näkemään kaikki Onnistujan urapalvelun sisällöt klikkaamalla turkoosia laatikkoa “Siirry palveluun”.

4.2 Mitä Onnistujan urapalveluun sisältyy?

Digitaaliseen Onnistujan urapalveluun sisältyy viisi eri verkkovalmennusta: 1) Suunta uralle, 2) Startti työnhakuun,  3) LinkedIn kuntoon, 4) Piilotyöpaikat haltuun ja 5) Onnistu työhaastattelussa, sekä kuukausittain vaihtuva henkilökohtainen etu. Saat kaikki materiaalit ja valmennukset käyttöösi heti.

4.3 Mikä on Onnistujan urapalveluun sisältyvä henkilökohtainen etu?

Henkilökohtainen etu on kuukaudesta riippuen esimerkiksi LinkedIn-profiilin, CV:n tai työhakemuksen pikasparraus tai paikka järjestämäämme koulutukseen tai webinaariin. Pikasparrauksen saat PDF-dokumenttina, johon rekrytoinnin asiantuntija vinkkaa 3-5 henkilökohtaista vinkkiä juuri sinulle. Henkilökohtaisen edun arvo on 49€. Pääset valitsemaan edun lomakkeen kautta, kun olet sisäänkirjautuneena Onnistujan urapalveluun.

4.4 Pitääkö kurssit suorittaa tietyssä järjestyksessä?

Ei tarvitse. Voit suorittaa kurssit juuri siinä järjestyksessä, kuin itse haluat. Voit aloittaa esimerkiksi Suunta uralle -kokonaisuudesta ja hahmottaa aluksi osaamistasi, toiveitasi ja unelmatyötäsi, tai sitten voit aloittaa LinkedIn-profiilisi kunnostamisella. Voit myös käyttää henkilökohtaisen etusi missä vaiheessa kuukautta tahansa.

4.5 Missä ajassa kurssit pitää suorittaa?

Voit käyttää palvelua niin kauan kuin sitä tarvitset. Kun irtisanot palvelun, se päättyy kuluvan maksukauden (30pv) päättyessä. Voit irtisanoa palvelun milloin tahansa.

4.6 Mitä jos en ole tyytyväinen Onnistujan urapalveluun?

Tarjoamme 30 päivän tyytyväisyystakuun siltä varalta, että palvelu ei vastaa odotuksiasi. Hyvitämme sinulle palvelun täyden kuukausihinnan, mikäli lähetät meille palautetta ja pyydät kurssimaksun takaisin (asiakaspalvelu@lifeworks.fi) 30 päivän aikana ensimmäisen kuukausimaksun maksamisesta.

4.7 Miten voin peruuttaa ostamani Onnistujan urapalvelun?

Peruuttaaksesi Onnistujan urapalvelun, toimi näin:

Kirjaudu omalle käyttäjätilillesi täällä.

1) Klikkaa turkoosia laatikkoa ”Kirjaudu sisään”.
2) Kirjaudu olemassa olevilla Lifeworks-tunnuksillasi.
3) Valitse vasemmalla puolella olevasta valikosta “Kuukausitilaukset”.
4) Klikkaa tilauksen kohdalta “Näytä”
5) Klikkaa “Peruuta”. Peruttuasi tilauksen, saat ruudulle ilmoituksen: “Kuukausitilauksesi on peruttu.”

Jäsenyytesi päättyy kuluvan laskutuskauden päätyttyä. Mikäli kaipaat apua, voit olla yhteydessä meihin osoitteessa asiakaspalvelu(at)lifeworks.fi.

5. Lifeworks-jäsenyys

5.1 Mitä Lifeworksin jäsenyys sisältää?

Lifeworks jäsenenä saat maksutta viikottaisen uutiskirjeemme, joka sisältää asiantuntijoiden vinkkejä itsesi ja urasi kehittämiseen sekä linkit uusimpiin blogeihimme. Saat lisäksi sähköpostiisi MPS Uratorin avoimet työpaikat. Tämän lisäksi pääset näkemään asiantuntijoidemme viikottaiset ja koko Suomen laajuiset piilotyöpaikkavinkit sivustollamme. Saat myös ensimmäisten joukossa kutsuja ura-aiheisiin koulutuksiin ja tilaisuuksiin.

5.2 Minulla on kiinnostava aihe blogiin – voinko ehdottaa sitä teille tai kirjoittaa blogin jaettavaksi?

Ehdottomasti! Otamme mielellämme vastaan vinkkejä ja ehdotuksia uusiksi blogi-kirjoituksiksi. Tulemme jatkossa avaamaan blogin myös ulkopuolisille kirjoittajille. Voit lähettää vinkkisi meille sähköpostitse lifeworks(at)lifeworks.fi.

6. Palveluiden hinnat, toimitusehdot ja peruuttaminen

6.1 Minkä hintaisia palvelunne ovat?

Palveluiden hinnat näet kaupasta.

6.2 Mitä maksutapoja hyväksytte?

Tarjoamme maksutapoina Stripe-maksupalvelua, sekä kotimaisen OP Checkout -palvelun kautta verkkopankkimaksut, maksukortit, mobiilimaksamisen ja laskuvaihtoehdot (Jousto ja OP-lasku). Voit tällä hetkellä maksaa palvelumme luottokortilla. Maksaminen tapahtuu Stripe-maksupalvelun kautta.

6.3 Tarjoatteko osamaksuvaihtoehtoa?

Osamaksu ei ole tällä hetkellä mahdollista.

6.4 Miten voin peruuttaa ostamani Onnistujan urapalvelun?

Peruuttaaksesi Onnistujan urapalvelun, toimi näin:

Kirjaudu omalle käyttäjätilillesi täällä.

1) Klikkaa turkoosia laatikkoa ”Kirjaudu sisään”.
2) Kirjaudu olemassa olevilla Lifeworks-tunnuksillasi.
3) Valitse vasemmalla puolella olevasta valikosta “Kuukausitilaukset”.
4) Klikkaa “Peruuta”. Peruttuasi tilauksen, saat ruudulle ilmoituksen: “Kuukausitilauksesi on peruttu.”

Jäsenyytesi päättyy kuluvan laskutuskauden päätyttyä. Mikäli kaipaat apua, voit olla yhteydessä meihin osoitteessa asiakaspalvelu(at)lifeworks.fi.

7. Rekisteröityminen ja käyttäjätiedot

7.1 Miten voin rekisteröityä Lifeworksin jäseneksi?

Voit rekisteröidä sähköpostiosoitteesi täällä saadaksesi uutiskirjeemme, viimeisimmät avoimet työpaikat sekä piilotyöpaikkavinkit joka viikko. Näet piilotyöpaikkasisällöt täällä, kun olet kirjautuneena sisään.

7.2 Olen unohtanut salasanani – kuinka voin uusia sen?

Se onnistuu tästä linkistä.

7.3 Kuinka voin muuttaa sähköpostiosoitettani?

Lähetä meille viestiä osoitteeseen lifeworks(at)lifeworks.fi, niin autamme sinua vaihtamaan sähköpostiosoitettasi.

7.4 En halua enää saada sähköposteja Lifeworksilta, kuinka perun sähköpostit?

Voit perua uutiskirjeet niiden alalaidasta löytyvän linkin kautta.

8. Yksityisyys/tietosuoja

8.1 Luovuttaako Lifeworks käyttäjätietoja eteenpäin?

Lifeworks luovuttaa henkilötietoja:

  • Lifeworksin sähköisen liiketoiminnan sopimussuhteisille yhteistyökumppaneille palveluita koskevaan viestintään ja markkinointiin tai asiakkaan valitsemien palveluiden toteuttamiseksi
  • Lifeworksin seuraaville konserniyhtiöille: MPS Career Oy, MPS Executive Search Oy, MPS-yhtiöt Oy, MPS Prewise Oy
  • Lifeworksin tai sen edellä mainittujen konserniyhtiöiden asiakkaille, jotka ovat antaneet rekrytointi- tai suorahakutoimeksiannon kyseiselle yhtiölle
  • Lifeworks voi lisäksi siirtää tai luovuttaa asiakastietoja voimassaolevan lainsäädännön sallimissa ja velvoittamissa rajoissa

Voit tutustua tietosuojaamme tarkemmin täällä.

8.2 Voivatko muut saada selville, että olen Lifeworks-palveluiden asiakas ja mahdollisesti etsimässä uutta työtä tai suuntaa uralleni?

Ainoastaan jos hakeudut Lifeworksin Facebook-yhteisöön, voivat tämän yhteisön jäsenet saada selville, että olet Lifeworksin asiakas. He eivät saa tietää tilanteestasi sen enempää, kuin itse päätät jakaa. Ryhmässä olevia kehoitetaan kunnioittamaan kaikkien yksityisyyttä ja yleisiä tietosuoja ohjeistuksia.

Etkö löytänyt etsimääsi vastausta? Lähetä kysymyksesi meille sähköpostilla osoitteeseen lifeworks(at)lifeworks.fi